de eerste twee weken - Reisverslag uit Jinja, Oeganda van Roos Buren - WaarBenJij.nu de eerste twee weken - Reisverslag uit Jinja, Oeganda van Roos Buren - WaarBenJij.nu

de eerste twee weken

Door: roos

Blijf op de hoogte en volg Roos

04 Augustus 2014 | Oeganda, Jinja

Ik ben nu 2 weken in uganda en de tijd vliegt!
In mijn vorige blog was het bijna weekend. Ik ben die zaterdag naar jinja geweest en heb leuke dingetjes gekocht. Op zondag ben ik naar kingfisher geweest. Dit is een heel mooi zwembad/resort. Het is een mooi zwembad met een mooie tuin en schitterend uitzicht over het victoriameer.
Daarna heb ik weer een week gewerkt. Ik weet al meer over de kinderen en het werk wordt steeds leuker. Na de lunch is het vaak erg rustig en samen met een andere vrijwilliger zijn we in de middagen begonnen aan de voorbereidingen voor onze activiteiten in de zomervakantie.
Afgelopen zaterdag ben ik gaan raften op de nijl, wat echt ontzettend gaaf was! Het was een onvergetelijke dag en heb hele leuke mensen uit Kenia leren kennen. Ik heb die nacht niet bij Home Sweet Home geslapen en ben zondag weer terug gegaan. Zondagmiddag ben ik naar een leuk café in jinja geweest.
Al met al waren het 2 hele leuke weken, die veel te snel zijn gegaan. De mensen zijn heel aardig en ik voel me erg thuis in Oeganda.

  • 04 Augustus 2014 - 19:24

    Fenne:

    Aaah, wat onwijs gaaf allemaal! Heel erg veel plezier de komende weken en weekenden. Heel erg veel plezier en geniet van alles! Je doet het super! XX

  • 04 Augustus 2014 - 21:05

    Cees-jan Van Westen:

    Hallo Roos
    Leuk op deze manier iets van je ervaringen te lezen. Het is toch een heel andere cultuur waar je bent, en toch zijn de mensen herkenbaar in wat zij leuk vinden en wat niet. Veel plezier toegewenst in werk en ontspanning.

  • 05 Augustus 2014 - 06:44

    Els V D Laan:

    Hoi Roos

    Wat leuk dat je het zo naar je zin heb! Ook tussen het werk door leuke ontspanning hoor!
    Geniet er van!

  • 05 Augustus 2014 - 13:12

    Nynke:

    Heee Roos, wat leuk om te lezen allemaal! Ik ben blij dat je het zo naar je zin hebt. Heel veel plezier de komende weken en geniet van elke dag! Xx Nynke

  • 05 Augustus 2014 - 13:12

    Nynke:

    Heee Roos, wat leuk om te lezen allemaal! Ik ben blij dat je het zo naar je zin hebt. Heel veel plezier de komende weken en geniet van elke dag! Xx Nynke

  • 05 Augustus 2014 - 14:38

    Oma:

    hallo Roos
    even een groet van uit Haastrecht
    wat ben je toch een geluks vogel met zo;n leuke werk vacantie
    geniet er van en we lezen wel weer.
    liefs Oma.

  • 05 Augustus 2014 - 21:53

    Ria En Jan:

    Hoi Roos, wat leuk om te lezen dat je tussendoor zoveel leuke dingen hebt gedaan. Nu nog met de kinderen aan de slag. We kijken uit naar je volgende verslag. Veel succes. Liefs. Jan en Ria.

  • 06 Augustus 2014 - 09:35

    Gerrie:


    lieve Roos ik mis je altwee wekenvia oma blijf ik op de hoogte van je verblijf
    fijn dat je het zo naar je zin hebt geniet er van en graag tot ziens.
    liefs Gerrie

  • 06 Augustus 2014 - 16:07

    Mama Papa En Merel:

    Hee Roos, zo te horen heb je het erg naar je zin! Mooi zo! wij wensen je de komende tijd nog veel plezier! Xxx mama papa en merel

  • 08 Augustus 2014 - 15:53

    Frieda Van Buren:

    Hoi Roos,
    Fijn dat je het zo naar je zin hebt. Geniet er van want voor je het weet is het voorbij!
    Groetjes Kees en Frieda


  • 16 Augustus 2014 - 15:02

    Peter Van Dam:

    Leuk om te horen dat je het zo naar je zin hebt. Hadden ze ook sauna in dat luxe resort?
    Waarschijnlijk is het niet nodig met die warmte. Het is daar toch winter? Je oom gaat in
    ieder geval minstens drie keer in de week na het trainen. Als beloning zo gezegd.
    Ja, de Nijl is de langste rivier van de wereld, indrukwekkend. Het leven zal daar een stuk
    goedkoper zijn denk ik. Met de spulletjes en foto's neem je de herinneringen mee naar huis.
    Ik ga nu weer verder met mijn schrijfwerk.

    Tot ziens en veel plezier,

    je oom peter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roos

Actief sinds 15 Juli 2014
Verslag gelezen: 298
Totaal aantal bezoekers 3451

Voorgaande reizen:

19 Juli 2014 - 31 Augustus 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: